HTML

GO RUNNING

Friss topikok

Út a szilveszteri maratonig (3), takarékláng

2011.12.04. 20:44 korpaZASZ

Kissé belefutottam egy gyenge hétbe, no nem szándékosan fogtam lazára a gyeplőt, hanem valamit némileg benyelhettem, hogy kellően hülyén fejezzem ki magam.

Kedd és csütörtök között minden délután borzalmas gyengeség tört rám az irodában, kedd délután a tervezett futás helyett görgőre is szálltam, aztán bár nem volt már szükség hasonló ’revízióváltásra’ a következő napokban, minden este pontosan 37.4 volt a testhőmérsékletem és fáztam a 22 fokos lakásban ...
No sebaj, péntekre mindez elmúlt, sőt, a szokásos sík tempómenetbe is belevágtam, talán nem volt egy jó ötlet: 14km-en 157es pulzussal 4’18”-at bénáztem össze, érzésre nem volt tragikus maga a futás, sokkal inkább az a csigatempó, ami összejött a végén. Remélem, csak a kellemetlen előzmények tréfáltak meg, mert különben nagy bajban vagyok.
Szombaton már elfogadhatót mentem, vasárnap pedig következhetett végre egy igazi dombos edzés az Alsóerdőn. Az oda- és visszaút tőlünk 14 km, így a többi 16 telt el konkrétan a TV torony társaságában. Közben pedig találkoztam a szilveszteri távot tesztelőkkel is, akik a kanizsaiakkal kiegészülve épp a dombtetőn jöttek szembe.
Igazi felüdülésként hatott, hogy találtam egy csodálatos fenyőerdei kaptatót is, ami mocsok időben is sokkal jobban futható, mint bármely más ottani terep, bár borzasztó meredek (a terep downhilles bringások pályájának is a része). Járok én még arrafelé, veheti ezt fenygetésnek is :) A hazaút remelkül sikerült, ha valami igazi pozitívumot akarok még kiemelni, ebben sokat segített a magammal cipelt fél littyó Isostar, emiatt most nem ’sikerült’ annyira dehidratálódnom, mint a múlt heti tesztfutás alkalmával.
A hetem végül 105km-es lett, kevés vagy éppen félresikeredett minőségi munkával. Nincs még veszve semmi, de állhatnék jobban is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korpa.blog.hu/api/trackback/id/tr273437414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maratonfuto 2011.12.05. 09:01:38

Benne voltam a társaságban, akikkel a TV toronynál találkoztál, a szilveszteri teljes távot futottuk végig (illetve néhányan a középső távot választották). Nekem még oda is kellett futnom a Deákhoz, meg a végén haza, így 46 km-es lett az edzésem, kb 800 m emelkedővel.
A tavalyi győztes, Rudolf Tomi (Csika) és a korábbi kétszeres győztes, Sólyom is ott volt, mindketten készülnek egy jó futásra szilveszterkor. Németh Gabiról (és talán Nagy Gabiról Szombathelyről) akkor még nem is beszéltünk...
Mekkora verseny lesz várhatóan!!!
süti beállítások módosítása