HTML

GO RUNNING

Friss topikok

Első őszi versenyek

2012.09.25. 21:33 korpaZASZ

Az angol mondásból kiindulva: long time, no post. Ahogy látom, jó három hónapja nem írtam, viszont az összes edzésemet vezettem az edzesonline.hu-n – ’korpaZASZ’ fedőnéven.

 

A korábbi nyarakhoz képest annyiban változott a felkészülésem, hogy idén a melegben sem vettem túlzottan vissza a futásokból mondjuk a bringa javára, helyette eljártam teniszezgetni, de amiatt nem szenvedtek kárt az érdemi edzések. (kivéve ld. előző post a Sri Chinmoyról). Míg tavaly a nyári hónapokban 1.346, idén 1.337km-t futottam. Ezt most nem is értem, akkor mégis kevesebb jött ki :) Lényeg, hogy augusztus elején már elkezdtem hosszúakat is futni, hogy a maratoni felkészülés rendben legyen. Sajnos a tempófutásokat jóval később ’indítottam csak be’ a kánikula miatt az edzések közé, nos, ez még keményen visszaüthet.

 

Eddig két versenyen vagyok túl, mindkettőn szeptemberben, egy közel 34 és egy 17km-es dombos futáson. Előbbin Pakson (mit kerestem én ott? :) ) 137 indulóból 5.(RÖVID BESZÁMOLÓ), utóbbi jóval kisebb létszámún első lettem.  Az októberi sík Graz maratonra előretekintve nehéz lenne értékelni a formám, de azért a hosszú verseny utolsó 10km-én történt kisebb megborulás figyelmeztető lehet.

Továbbá egyszerűen elfogadhatatlan, hogy az előttem 30(!) kilométeren át fél perccel futó versenyzőt nem voltam képes utolérni, miközben nyilvánvalóan nálam volt végig a lélektani előny… Az is elgondolkodtató, hogy 3 órás maratont megcélzó futókkal értem be nagyjából egyszerre.

Paks1.jpg

Emellett viszont bíztató, hogy nagyon gyorsan regenerálódtam belőle és a következő héten már újra tudtam jól versenyezni. A győzelem csak önbizalom szempontjából érdekes, hisz maga a verseny még 20km sem volt. (RÖVID BESZÁMOLÓ)

 

Ha minden ’arányosan’ halad tovább, idén elérhetem az 5.500-5.800 km-t is akár, emellett több mint 200 óra egyéb mozgásforma (bringa, tenisz, súlyzós edzések) biztosítja, hogy más irányból is érjen terhelés.

 

Nyilván fő versenyemnek a maratont tekintem, de ez nem zárja ki, hogy a többin ne próbálnék jól szerepelni: ilyen lesz az Irott kő futás 600m szinttel, a sárvári félmaraton egy PB reményében és a Szilveszteri hegyi maraton is.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korpa.blog.hu/api/trackback/id/tr794803032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása